Gadżety firmowe dla banków

Gadżety firmowe

Gadżety firmowe

W XXI wieku banki są takimi samymi firmami nastawionymi na osiąganie zysku, jak inne przedsiębiorstwa handlowe lub usługowe. Ich głównym celem jest sprzedaż jak największej liczby produktów bankowych, z których każda prowizja jest czystym zyskiem banku. Ta specyficzna działalność napotyka dziś jednak również na liczną konkurencję, bowiem w bankowości posobnie jak w innych branżach pojawią się nowe oddziały i nowe banki oferujące klientom coraz bardziej atrakcyjne warunki korzystania z produktów bankowych. Powyższa sytuacja zmusza je do prowadzenia systematycznych przedsięwzięć marketingowych.

Bank bankowi nierówny

Obecnie przechodząc główną ulicą każdego miasta można mieć niemalże stuprocentową pewność, że natrafi się na co najmniej jeden bank. Każdego dnia w telewizji można zobaczyć przynajmniej jedną reklamę promująca produkty bankowe konkretnego banku. Ta duża różnorodność ofert i konkurowanie banków o pozyskiwanie możliwie jak największej grupy klientów sprawia, że klasyczne narzędzia i metody marketingu stają się coraz mniej skuteczne.

Ta prawidłowość zmusza zatrudnionych a bankach specjalistów z zakresu reklamy i marketingu do prowadzenia wyjątkowo nowatorskich i nowoczesnych form promocji. Dużym zainteresowaniem klientów cieszy się forma tak zwanego marketingu bezpośredniego. Polega on na bezpośrednim docieraniu przedstawiciela firmy do każdego indywidualnego klienta. W tych relacjach sprawdzają się na pewno odpowiednio dobrane Gadżety firmowe, które w rozmowie pełnią formę elementu polepszającego relacje z klientem i wzbudzenie jego sympatii. Takie gadżety firmowe to przede wszystkim klasyczne długopisy z nadrukiem banku, czekoladki i inne słodycze w opakowaniach z nadrukiem logo banku, smycze, breloczki, porcelanowe kubki a nawet drobne gadżety elektroniczne.

Jak sprzedaż kredyty i pożyczki

W ostatnich latach Komisja Nadzoru Bankowego znacznie zaostrzyła przepisy dotyczące spełniania warunków udzielania kredytów. W głównej mierze ograniczona zdolność kredytowa wielu potencjalnych klientów banków, znacznie obniżyła planowane przez banki wpływy z marż sprzedawanych kredytów. Sytuacja ta zmusiła bankowców do szukania nowych form zarabiania pieniędzy w ramach sprzedawanych produktów. Są nimi obecnie pożyczki i kredyty gotówkowe, które oferowane są klientom w niskich kwotach. Jako zachętę do skorzystania z tych ofert, banki również bardzo często stosują odpowiednio atrakcyjne gadżety firmowe, które mają za zadanie ocieplić wizerunek banku i skłonić klienta do ponownego skorzystania z oferty w terminie późniejszym.

Tagi: , ,

© 2016 WuCe Blog