Skip to content

Bot Edek obsługuje infolinię PKP Intercity

PKP Intercity uruchomiło nową usługę, dzięki której rezerwacja biletów jest łatwiejsza niż kiedykolwiek.

Nowa bezpłatna infolinia bot Edek pomoże Ci sprawdzić rozkład jazdy i ceny biletów na połączenia krajowe.

Nowa usługa jest dostępna pod bezpłatnym numerem 22 391 22 22. Wirtualny asystent głosowy wyszukuje połączenie na podstawie podstawowych informacji podanych przez pasażerów: stacji docelowej, stacji odjazdu, daty i godziny odjazdu, a także dodatkowych opcji połączenia, które interesują podróżnego, takich jak przejazd bezpośredni, możliwość przewozu roweru czy uwzględnienie miejsca dla osoby niepełnosprawnej. Po wybraniu połączenia przez asystenta użytkownik może zapoznać się z jego szczegółami lub zapytać o następny pociąg z rozkładu jazdy, powrócić do wcześniejszej propozycji lub wyszukać połączenie o nowych parametrach.

Z przyjemnością informujemy, że nasza nowa usługa PKP infolinia jest dostępna pod bezpłatnym numerem: 22 391 22 22.

Wirtualny asystent głosowy wyszukuje połączenie na podstawie podstawowych informacji podanych przez pasażerów: stacji docelowej, stacji odjazdu, daty i godziny odjazdu, a także dodatkowych opcji połączenia interesujących podróżnego, takich jak przejazd bezpośredni, możliwość przewozu roweru czy uwzględnienie miejsca dla osoby niepełnosprawnej.

Po wybraniu połączenia przez asystenta można uzyskać więcej informacji na jego temat lub zapytać o następny pociąg z rozkładu jazdy. Można również powrócić do wcześniejszej propozycji lub wyszukać połączenie z nowymi parametrami.

Bot Edek może odbierać setki połączeń jednocześnie, co przekłada się na sprawną obsługę osób, które chcą uzyskać informacje o rozkładach jazdy. Dzięki zastosowanemu modułowi uczenia maszynowego bot Edek cały czas się szkoli i wraz z kolejnymi rozmowami wzbogaca bazę wcześniej zaimplementowanej wiedzy. Podstawową formą uczenia się jest proces rozwijania umiejętności poprawnego interpretowania wypowiedzi klienta.

W przyszłości klienci PKP Intercity będą mogli korzystać z wirtualnych asystentów głosowych w celu uzyskania kompleksowej pomocy w coraz szerszym zakresie tematycznym.

3 komentarze

  1. Jacek
    8 czerwca 2022 @ 11:58

    Nowy PKP Bot Edek to świetny dodatek do zespołu. Jestem pewien, że będzie on wielkim atutem w obsłudze klienta!

  2. Sara
    8 czerwca 2022 @ 11:59

    W końcu jednak na infolinii pojawia się inteligentny Edek, który nie tylko został przeszkolony w zakresie podstawowej obsługi klienta, ale także potrafi przeprowadzić z Tobą rozmowę na temat pogody i Twojego weekendu.

  3. Henio
    8 czerwca 2022 @ 12:00

    Ale jednocześnie chyba wszyscy się zgodzimy, że lepszy jest mądry PKP Bot Edek:) Przynajmniej nie będzie nieprzyjemnej obsługi, tylko porządny, kulturalny PKP Bot na infolinii!

Dodaj komentarz