Skip to content

Teraz możesz skontaktować się z infolinią PKO bez podawania swojego numeru klienta lub hasła

Jeśli chodzi o bankowość, większość naszych interakcji odbywa się obecnie za pośrednictwem Internetu. Zdarzają się jednak sytuacje, w których musimy porozmawiać z żywym człowiekiem, aby wyjaśnić kwestię związaną z naszym kontem, kredytem lub kartą. Bank PKO wprowadził właśnie funkcję Click2Call w aplikacji PeoPay. Znacznie upraszcza ona bezpośredni kontakt z PKO infolinia.

Z konsultantem banku możemy się łatwo połączyć za pomocą aplikacji PeoPay. Wystarczy otworzyć aplikację, nacisnąć przycisk i wybrać metodę uwierzytelniania z telefonu. Na przykład możemy użyć odcisku palca w telefonie z systemem Android lub zeskanować twarz w iPhonie.

Nie trzeba pamiętać żadnych danych, aby skontaktować się z infolinią. Wystarczy kliknąć ikonę słuchawki w aplikacji lub skorzystać z menu Więcej i wybrać zakładkę Kontakt z Bankiem i Infolinią.

W aplikacji PeoPay w wersji 4.0 i kolejnych Bank PKO udostępnił wiele nowych funkcji. Wśród nich można wymienić notowania giełdowe i inwestycje. W ostatnich miesiącach do użytkowników trafiło szereg nowości związanych z widżetami. Bank chwali się również możliwością przeprowadzania transakcji w różnych walutach czy zakupu w aplikacji biletów komunikacji miejskiej.

3 komentarze

  1. Jola
    2 czerwca 2022 @ 11:21

    Jako pracownik działu obsługi klienta jestem bardzo zadowolona z tego nowego systemu. Ułatwia on klientom pracę i nie muszą oni pamiętać żadnych danych podczas logowania się na infolinii.

  2. Andrzej
    2 czerwca 2022 @ 11:29

    Dziękuję za opiekę nade mną klientem Banku. Doceniam funkcjonalność Banku w każdej materii.

  3. PKO
    2 czerwca 2022 @ 11:32

    Miło nam słyszeć, że doceniasz naszą pracę. Jesteśmy dumni z tego, że możemy zapewnić klientom opiekę i troskę, na jaką zasługują, i jesteśmy wdzięczni za miłe słowa.

Dodaj komentarz